Diskuse

Závodní lití

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J36a12r25a 23R63a29n55k

4. 12. 2015 9:41

Vy mi zase davate zabrat....Broskvicka na jesterce, ja temer nevidim pro smich na klavesniciR^R^

0 0
možnosti

Král Ječmínek hadr ;-D

Drsná slévárenská romantika - trochu stylem Jacka Londona. V některých osobnostních rysech jste si podobní. :-)

Já jsem sice hardcore abstinent, ale ve slévárně jsem nikdy nebyl. Dovolíte osobní otázku? CO na tom chlastu Vy osobně vlastně máte? CO Vám to dává?

1 0
možnosti

A co je vám, pane, proboha do toho?

Osobní otázka, osobní odpověď.

1 0
možnosti

to je jako ze života R^, ale dneska už to na tý slévárně taky není takový jak to bejvalo ;-D

0 0
možnosti

Souhlasím s vámi. Pracoval jsem ve slévárně poprvé před dvaceti lety a musím říct, že dneska je ta práce nesrovnatelně náročnější. Sice máme místo kuplovny elektrický pece, ale pracovní tempo je asi tak trojnásobný. Technologie odlévání je furt stejná, zato chování managementu čím dál horší. 

Možná proto lidi tolik chlastaj. Asi ne, to by byla výmluva. Chlastala se tam vždycky první liga, režim nerežim. Mně o tom povídat nemusíte ;-D

0 0
možnosti

J76i95ř65í 24N78o48s37e89k

3. 12. 2015 8:32

Přesně tak. Nesuďme. :-)R^

0 0
možnosti

Napsal jste to skvěle. Je vidět, že i ve slévárně se najde člověk, kterému závodní lití neodbouralo bytí. Karma R^

2 0
možnosti
Foto

Tak mně přijde, že jediná "střízlivá" je ta ještěrka;-D...pěknýR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS