Diskuse

Šperky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Při čtení nového blogu jsem zjistila, že mi tento unikl, a to by byla škoda. Vy prostě umíte psátR^

0 0
možnosti
VJ

Nicméně, co tam dělala? Přišla nostalgicky zavzpomínat a přitom si nevšimla? Něco na tom nehraje. I kdyby vůbec nic, tak se mohla naklonit - "čau! co čteš? no já už musím."

0 0
možnosti
LJ

Vy buďte v klidu. Vůbec jste tomu neporozuměla. Já vim, stane se... ;-D

1 0
možnosti
JB

Sice jsem jen takový normální magor, ale Vaše psaní se mi líbí.

1 0
možnosti
Foto

R^ Co napsat knihu? Píšete dost dobře.

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, pěkné.. díky za počtení.

0 0
možnosti
Foto

Zase karmuju, zvedám palec, co taky víc lze udělat. Pěkný čtení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1078x
Jsem. Tedy myslím.

Seznam rubrik