Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čtu Vás ráda, o tom žádná. Marie Jung a ,,Soňa,, moje stopro esa.

Můj pohled očima bikerky,nebo všudepěšky ženský, co nemá moc uvzdychaný kamarádky , ale vždycky spíš kluky kolem na kolo a pokec... Když já i přesto nevim, jestli my holky nakonec neuhnem před tou mužskou otevřenou vulgaritou, za níž se sice dá vycejtit mnoho citlivý vnímavosti a nitraR^, jestli to pro nás neni taková nejistá těžká práce to znovuobjevovat, když je toho prvního nějak moc...nakopat jí p.del..blbá... Nic ve zlým, ale, pak je někdo jinej...a je to rázem. Ale tak , jeden jen čte a vlastně pořádně neví. Pročež raději sorry:-)

0 0
možnosti

Je mi jasný, že to myslíte dobře, ale jste úplně mimo. Tedy co se týká vulgarity chlapů a ženskejch. Je to přesně naopak, než se tu snažíte lakovat, a pokud nesouhlasíte, běžte se někdy podívat na zápas nejdřív mužskejch fotbalistů a pak na zápas ženskejch - fotbalistek. Ono vás to z podobných bludů rychle vrátí do reality. Kromě toho chci napsat, že kdo lže, zradí a podvádí, je úplně blbej a nic jinýho než nakopat stejně nezaslouží. Asi takhle...

0 0
možnosti

... krásné čtení R^R^ ... jen nevím, jestli chodit po takto vzpomínkově bolavých místech s další dušičkou, je ten správný druh pomsty ... ?! Vyzkoušel jsem .... a vím, že u mě to jaksi nefunguje. Staré rány se nemilosrdně znovu ozvou a pomsta se změní ve vzpomínání:-/:-/! Karma.

0 0
možnosti

Dobrý den, Vaše "duchovní" putování docela chápu a je popsáno hezky, ale nějak jsem se nezorientoval v tom putování turistickém - popsaná místa dělí odhadem nejméně 25 km a začátek pod Vysokou - marně hledám. Omlouvám se - jsem takový realista...

0 0
možnosti

Přitom stačí vzít do ruky turistickou mapu KČT - Lužické hory. Vrch Vysoká je nad Jítravou, taktéž Bílé kameny. Já bych si to například nejdřív vyhledal na mapě, než bych začal smažit nějaký poznámky ;-)

1 0
možnosti

Jan Werich o nevěře: "... Jó, naskytnou se okolnosti, kdy vy jste tady a ona tam a má ji tam, kde je, zatímco tahle ji má tady, kde jste vy. To je taky komponent, se kterým se musí počítat. ... Ale když víte, že mezi vámi se hodně kryje a málo přečnívá, pak při troše inteligence se to dá přejít bez žárlivosti. Když je to opravdu takhle, pak ten samotný pohyb to nemůže zvrátit. V tom mají anekdoty o lordech pravdu - sám o sobě je to komický pohyb".

:-)

1 0
možnosti

Jenže tohle jsou nesmysly. Chápete to vůbec?

1 1
možnosti
Foto

ale nevěra má i dobré stránky, donutí podvedenou zamyslet se nad sebou, co je špatně, vylepšit co se dá, atd. a často je to impulz k posunu líp vypadat, víc si vážit věcí , najít odvahu atd:-)

0 0
možnosti

Jediný kladný na nevěře vidím toto: Je vám jasný, s kým už v životě nemá smysl počítat. Nikdy :-)

3 0
možnosti

Vaše blogy se fakt moc dobře čtou.....R^

(hádám tak za týden dostanu echo, že jste napsal nový blog:-) takové drobné zpoždění)

0 0
možnosti

Máš čtivý styl!

0 0
možnosti

Hezký čteníR^ Musím říct, že taky místa, kam jsem chodil s dřívějšími přítelkyněmi ,,napravuji" s těmi novými:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1078x
Jsem. Tedy myslím.

Seznam rubrik