Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J39a65n77a 67M27a16j67o30v72á

29. 1. 2016 16:13

Jak jsem z toho ostravska...a úplně to vidím...tak Vás hrozně ráda čtu.

Ale "U Slunce" mi připomnělo, jak jsem ke "Slunku" chodila jako dítě pro knedlík a někdy pro džbánek točeného. To ho ještě nalili i dětem :-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DdobrýR^připomíná mi to - kdysi cestou ze chmelu -šilhavýho Kelímka z Kadaně, co se všem ve vagónu snažil navalit do hlav k nezapomenutí jako totálně, ale totálně... největší bourák - z Kadaně.

0 0
možnosti
Foto

Jo, krutá jsou rána opilcova ;-)R^

0 0
možnosti

... pane Jakubec ..... měl jsem za to, že po práci ve slévárně chodíte na pivo a inspiraci výhradně do restaurace Na Růžku. A teď jste rozšířil mé obzory i o restauraci U Slunce. Jo .... z Vašich článků ... VONÍ ČLOVĚČINAR^;-)!

0 0
možnosti
Foto

Tak vaše články já můžu. Dobrý!R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1078x
Jsem. Tedy myslím.

Seznam rubrik